lördag 14 januari 2012

We call them ni ni n-n-no nohoo no NO!

Jag gillar när företag går ett steg längre. Behöver inte vara ett stort steg, och det räcker med ett, behöver inte vara flera. Men bara när de gör något, något litet, som visar på att de faktiskt tänkt till. Då blir jag imponerad.

Häromveckan tog jag en fika med syrran. Då hon skulle på bio efteråt, och nuförtiden skuttar omkring med kryckor, tyckte vi att det var oerhört praktiskt att Bergakungen har fik on the spot. Kanske lite dyrare än vissa andra ställen, de har ju trots allt inte så mycket konkurrens i närheten, men det såg rätt mysigt ut.

Nu är jag säkert rätt sen med att upptäcka detta, då caféet har funnits ett tag, men jag tyckte det ändå var kul att det hade en cupcake som hette Samantha's sin, en wrap som hette Rango, och pajen var så klart amerikansk! Men jag och syrran, vi blev så sugen på en sån där... vad heter det nu? Sån där rund boll av choklad med kokos på, vad var det de hette...?
Oh no, you don't!

1 kommentar:

S sa...

Vi skulle ha tagit en wienerbreads var iställe:)